Використання таких займенників як «ви», «вас», «ваш», «вам» і т.д. відноситься до вас, як до користувача сайту mapia.ua. «Ми», «нас», «нам», «наш» і т.д. відноситься до компанії і співробітників ТОВ «Мапія».

  1. Загальні рекомендації
  2. Рекомендації по відгукам
  3. Рекомендації для власників бізнесу (Кабінет)
  4. Заключні положення

1. Загальні рекомендації

Mapia.ua дає можливість користувачам самостійно розміщувати на сайті різноманітний контент, такий як відгуки, фотографії, інформацію про компанії і т.д. Ми знаємо, що всі наші користувачі хороші, ввічливі люди, але про всяк випадок ми написали ці прості загальні рекомендації з того, як створювати контент. Нижче також є більш специфічні рекомендації, що стосуються конкретних областей, будь-ласка, прочитайте їх.

  • Недоречний контент. Ми дуже часто вітаємо красномовство, але просимо вас утриматися від погроз, домагань, образ, проявів ненависті, а також ненормативної лексики.
  • Рекламний контент. Якщо ви власник бізнесу і додаєте інформацію про свою компанію на профайл, то все в порядку. В інших випадках, ми негативно відносимося до публікації матеріалів рекламного характеру. Давайте будемо утримувати продукт корисним для користувачів і чистим від спаму.
  • Нерелевантний контент. Коли створюєте контент, впевніться у тому, що він відноситься до справи і буде корисним для інших людей саме тут. Наприклад, відгуки — не місце для обговорення релігійних переконань керівництва компаній або питань працевлаштування. Це можна обговорити в інших місцях.
  • Конфіденційність. У всіх є право на конфіденційність, тому, будь-ласка, не публікуйте інформацію особистого характеру інших людей без їх дозволу. Сюди відносяться повні ПІБ, номери телефонів, адреси і фотографії. Більш детально про конфіденційність можна прочитати в Політиці конфіденційності.
  • Інтелектуальна власність. Ми впевнені, що ви можете написати текст або зробити фотографії краще, ніж будь-хто інший в інтернеті, тому як цінна саме унікальна інформація. Не перепощуйте нічого з інших сайтів або інших користувачів. В кінці кінців, так робити просто негарно.
  • Нелегальний контент. Якщо те, що ви збираєтеся опублікувати, порушує права інших людей або чинний закон України, подумайте ще раз і напишіть щось інше.
  • Неграмотність. Перед тим, як публікувати інформацію, перечитайте її гарненько, або дайте іншим зробити це. Інформацію, написану з безліччю граматичних і пунктуаційних помилок або описок, важко сприймати серйозно. Вашу думку, нехай навіть найщирішу, через це можуть просто проігнорувати або невірно тлумачити. У крайньому випадку, завжди є різні автоматичні перевірки тексту на грамотність.
  • Виділення контенту. В якості виділення особливо важливих частин контенту ми приймаємо жирний шрифт. Інші способи, такі як ПРОПИСНІ БУКВИ, пробіли між буквами одного слова, більше одного знака оклику, використання різних кольорів і т. д. на наш погляд ускладнює сприйняття інформації. Будь-ласка, не робіть так.
  • Шкідливий контент. Mapia.ua – не місце для розповсюдження вірусів і інших шкідливих програм. Прислухайтеся до совісті.

Ми сподіваємось, що ви будете дотримуватися описаних вище рекомендацій, але все ж лишаємо за собою право видалити або відредагувати будь-яку опубліковану вами інформацію на сайті, якщо вона суперечить даним Правилам розміщення інформації.


2. Рекомендації по відгукам

Коли пишете відгук про компанію, поставте себе на місце людини, яка буде цей відгук читати. Згадайте, які відгуки ви любите читати самі, і які відгуки дійсно допомагають вам. Найкращі відгуки завжди пишуться з душею і знанням справи, вони пишуться детально, містять пару-трійку слушних порад. Ось ще декілька рекомендацій для покращення відгуків.

  • Особистий досвід. Немає нічого кориснішого інформації з перших рук. Нам цікаво, дізнатися про ваш власний досвід, а не про те, що ви почули від друзів і колег. Розкажіть нам своїми словами, в вашому унікальному стилі, що ви думаєте про ресторан у якому були вчора, готелі, в якому жили у відпустці, магазині, де купили чудові джинси.
  • Точність і правдивість. Ми всі любимо перебільшувати, особливо, якщо нам щось дуже вже сподобалось або навпаки засмутило. Але постарайтеся все ж якомога точніше описати свій досвід. Не спотворюйте факти, інші користувачі вам спасибі за це не скажуть.
  • Конфлікт інтересів. Ми очікуємо, що ваші відгуки будуть об'єктивними і реальними. Якщо ви самі є представником компанії, то, будь-ласка, не пишіть відгуки про свою компанію і утримуйтесь від відгуків вашим конкурентам.
  • Змістовність. Якщо ви вирішили написати відгук, не лінуйтеся — розкажіть усе. Інші користувачі обов'язково оцінять вашу працю. Емоційні відгуки — це добре, але якщо ваш відгук не виражає нічого крім емоції — це погано. Будь-ласка, не пишіть відгуки, як наприклад: «ААА, який офігенний ресторан!!» або «Усе огидно!» Краще, розкажіть нам, чому ви так вважаєте.
  • Оцінка відгуків. Ми сподіваємось, що ви нам допоможете зібрати найкращі і корисні відгуки, тому даємо вам можливість оцінити відгуки інших людей або поскаржитися на них. Це не важко, усього один клік, але таким чином ви робите свій внесок в якість нашого проекту. Дякуємо вам за це. Відгуки, які ніхто не оцінив, автоматично вважаються корисними.
  • Звіти на відгуки. Шановні власники компаній, негативний відгук — не привід панікувати, а гарний шанс дізнатися думку клієнтів і покращити свій сервіс. Правильна реакція на скаргу вдвічі позитивніше спрацює на вашу репутацію. Для цього у вас є можливість давати офіційні коментарі на відгуки користувачів від імені компанії. Покажіть свою професійність. Залякування і пропонування винагороди за видалення відгуку з гарної сторони вас не покаже.

Ми щиро хочемо, щоб відгуки на Mapia.ua були корисними нашим користувачам, тому будемо видаляти некоректні коментарі, що не співпадають з рекомендаціями або на які скаржаться інші користувачі. Сподіваємось на ваше розуміння. При цьому ми обіцяємо не приймати до уваги характер відгуку, тобто відгуки про негативний досвід не будуть видалятися, якщо вони не суперечать правилам.


3. Рекомендації для власників бізнесу (Кабінет)

Рекомендації по розміщенню інформації про компанію знаходяться у Правилах розміщення інформації всередині Кабінету рекламодавця. Щоб отримати до них доступ, необхідно пройти авторизацію.


4. Заключні положення

ТОВ «Мапія» залишає за собою право відмовити в розміщенні інформації на сайті mapia.ua, закрити доступ до розділу «Кабінети» або інших послуг тим користувачам або власникам бізнесу, які порушують умови даних Правил розміщення інформації. У випадку, якщо ці порушення мають протизаконний характер, ми маємо право вдаватися до роботи з правоохоронними органами.

Використовуючи наш сайт, ви автоматично погоджуєтеся з цими Правилами розміщення інформації, а також з умовами Угоди користувача. Ми зберігаємо за собою право вносити зміни в Правила розміщення інформації у будь-який момент без повідомлення користувачів. Змінена версія Правил розміщення інформації набуває чинності з дня її публікації на сайті на поточній сторінці.