Інтернет-проект mapia.ua стартував у серпні 2008 року. Сьогодні Mapia - це успішна компанія, в якій працює команда професіоналів. У середині 2009 року компанію оцінили в 2 500 000 доларів США, в кінці цього ж року компанія заробила свій перший мільйон і отримала вагому частку Інтернет аудиторії, що в УАнеті велика рідкість для стартапу. Вже спочатку 2010 року (за пів року) Інтернет трафік збільшився на 400%, а продажі зросли вдвічі. Ще за рік ми не лише примножили в рази свої досягнення, в й розширили можливості ресурсу мобільною версією, кабінемами для рекламодавців, новим дизайном, цікавими підбірками статей та активностями до Євро 2012, і це далеко не весь перелік запущених проектів. Причини незмінні - ми розбираємося у своїй справі і робимо тільки те, що нам дійсно подобається. Нам подобається робити бізнес красиво, зручно, просто і вигідно. За три роки життя на ринкув такому темпі чітко вималювалась наша мета - Розвивати в українському інтернет-суспільстві цінність якісного національного продукту світового рівня .

Саме тому наша компанія не працює з консультантами, які не підтверджують свої поради досвідом вагомого результату, не набирає на роботу людей, яким все одно в якій компанії працювати, не впарює клієнтам те, що їм, "як третя нога"; не впроваджує послуг , які не приносять користь нікому; не ставить перед собою дивні цілі, яких ніхто не розуміє і не створює бюрократичні псевдо-оптимізатори. Також ми з побоюванням ставимося до людей, які з яких-небудь причин негативно ставляться до частинки "НЕ".

Наша компанія створена крутими і дуже досвідченими інвесторами з Німеччини та Польщі (можна погуглити, писати довго); працює на швидко розвиваючомуся і високо технологічному Інтернет ринку; семимильними кроками розвиває проект; заробляє гроші; нарощує аудиторію; любить своїх клієнтів; поважає своїх партнерів і цінує своїх співробітників. Останніх пригощє кавою, розважає на корпоративних святах, платить стабільну і конкурентну зарплату, надає зручні робочі місця і з розумінням ставиться до всіх "особистих обставин". При цьому, повторимося, Mapia - не благодійна організація, тому за всі надані працівнику блага, співробітник працює на благо компанії настільки, наскільки це красиво, зручно, просто і вигідно, як співробітнику, так і компанії.

Якщо ви все ще знаходитесь на цій сторінці, то, ймовірно, ми зможемо знайти з вами спільну мову (хоча гарантувати це не можливо до нашої першої зустрічі або інтерв'ю). У зв'язку із розширенням штату компанії, ми виділили ряд вакансій, на які нам потрібні "живі", виховані, розумні, амбіційні люди з адекватною реакцією на різні робочі ситуації і здатністю ці ситуації використовувати на благо (чит. вище), шкідників вистачає і в інших організаціях, і це вже давно не є їх конкурентною перевагою. Наш колектив – одна з найцінніших капіталів компанії, якщо у вас є бажання його примножити – ми будемо раді.

Нижче розміщені вакансії в ТОВ "Мапія", на які на даний момент відкрито конкурс для кандидатів. З нашого досвіду ми знаємо, що резюме приходить багато (навіть дуже багато), що в рази збільшує завантаження HR відділу. Тому до кандидатів є переконливе прохання - уважно ознайомитися з вимогами до вакантних посад і відправляти інформацію про себе тільки у разі, якщо ви відповідаєте цим вимогам. Такий підхід заощадить час і сили вам і нам.

Відкриті вакансії:

На данний момент відкритих вакансій немає.